slider1

Isnin, 17 November 2014

Testimoni ESP

Entry saya untuk hari ini sudah tentulah testimoni saya tentang ESP..my 1st love!!! Tuan puan boleh pilih nak minum ESP untuk apa? Nak tambahkan berat badankah atau nak kurus? Tapi..kalau minum ESP ni, bukan takat kurus je otot kita pun tak menggeleber tau. Tapi tidaklah minum sehari je dah boleh nampak perubahannya. Kenalah bersabar.

[TESTIMONI ESP UTK KURUS & BANYAKKAN SUSU BADAN]
Sebelum ni saya hanya minum esp untuk banyakkan susu badan & tak perasan langsung tang mana esp tu membantu saya utk kurus. Tapi yg saya perasan, kulit saya makin mulus & gebu, alhamdulillah
Saya perasan esp ni boleh membantu kita utk kurus tanpa berdiet bagai nak gila. Anak-anak yg menyusu juga akan mendapat segala khasiat yg terkandung dalam esp tersebut.
Ceritanya, beberapa hari lepas saya telah miss mengambil sarapan pagi seperti biasa. Sepatutnya sarapan pagi saya ambil seawal jam 8pagi. Tetapi pada hari tersebut, saya berkesempatan mengambil sarapan pagi pd jam 12tengahari dengan membancuh 3 SUDU ESP+MILO & 2 KEPING ROTI GANDUM.
Pada mulanya saya memang rasa masih lapar. Jadi saya pun masuk ke dapur utk sediakan makan tengahari. Namun, waktu ingin makan tengahari, perut saya jadi penuh. Tak mampu dah nak makan banyak-banyak. Nafsu nak makan memang ada tapi perut dah rasa penuh.
Jadi, saya mula perasan..kepada sesiapa yg nak diet & dalam masa yang sama nak susu badan banyak & makan makanan yg seimbang, memang boleh sangat. Cara-caranya mudah saja:-
1. Ambil esp 5 atau 10 minit sebelum waktu sarapan, makan tengahari atau makan malam.
2. Ambil makanan yang seimbang - sedikit nasi (mungkin boleh ambil sesenduk nasi) & lebihkan lauk.
Alhamdulillah, susu badan banyak, bayi yg menyusu kenyang & insyaAllah si ibu kekal bertenaga & boleh kuruslah jugak,kan????

ESP ni bukan sahaja sesuai untuk perempuan, lelaki pun boleh minum. Warga emas pun boleh, orang yang ada kencing manis pun boleh minum sebab kandungan glisemiknya rendah dan sangat sesuai untuk pengidap kencing manis. Untuk orang yang ada masalah gastrik pun elok! Sebab saya dah belikan untuk mak saya yang merupakan pesakit kencing manis dan juga ada masalah gastrik. Alhamdulillah, gastriknya semakin kurang! Suka sangat!!!

Ini ada satu lagi testimoni ESP untuk orang lelaki. Seronok sangat bila dapat positif feedback dari pelanggan. Nak tahu lebih lanjut tentang ESP ni? Boleh je...tengok kat entry ni. 

Nak lagi maklumat detail tentang ESP ni?? Boleh je hubungi saya. InsyaAllah, saya akan bantu anda sehabis baik. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan