slider1

Selasa, 4 November 2014

Promosi November 2014


Bulan November adalah bulan untuk promosi berganda-ganda!!! Rugi kalau tak rebut peluang keemasan ni. Sama je warna kapsul omega ni dengan warna emas, kan? 

Sesuai untuk seisi rumah, dari kanak-kanak hinggalah ke warga emas pun boleh makan omegaguard ni. Untuk wanita hamil pun sesuai juga.

Kalau ada anak-anak yang ada masalah semput, boleh bagi omegaguard dan meal shakes. InsyaAllah, memang boleh mengurangkan masalah tersebut.

Untuk wanita hamil, kalau waktu mengandung kita dah amalkan makan omegaguard ni, insyaAllah anak yang akan dilahirkan nanti bijak sebab omegaguard kaya dengan DHA yang merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina.

Bagaimana caranya nak bagi anak-anak makan? Mudah je..cucuk je kapsul omega ni dan picitkan cecairnya ke dalam susu anak-anak.

Baunya tak hanyir..insyaAllah. Bagi wanita hamil pula, kalau dah nak dekat bersalin tu kita tak galakkan untuk ambil minyak ikan ni. Sama juga untuk orang yang nak lakukan pembedahan. 

Kenapa?? Sebab..minyak ikan ni mampu melincirkan saluran darah dan mampu untuk mencairkan darah disamping melambatkan kepekatan darah.

Selain daripada itu, omegaguard ni juga sangat sesuai untuk orang yang nak kurus. Sebab?? Minyak ikan ni boleh membantu kita mengawal selera makan, meningkatkan metabolisme, membantu pembakaran lemak dan menghalang pembentukan lemak.

Selain daripada itu juga, omegaguard sangat sesuai untuk orang yang ada masalah gout.pesakit kanser, masalah ekzema dan inflamasi, sakit-sakit sendi, migrain dan masalah kolesterol tinggi.


Rugi kalau tak rebut peluang ni. lepas ni tak tahu bila pula promosi omegaguard ni. Saya juga dah berjaya menurunkan berat badan selepas mengambil omegaguard dan lecithin. Kalau betul anda nak kurus, saya boleh cuba bantu anda. Tepuk dada, tanya selera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan