slider1

Isnin, 2 Jun 2014

Saya Pengedar Sah Shaklee di Wangsa Maju, Kuala Lumpur

Saya Norita binti Hamid memberikan perkhidmatan COD di kawasan Wangsa Maju, Kuala Lumpur dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya iaitu Sri Rampai, Setiawangsa, Datok Keramat, Jalan Semarak dan Ampang (RISDA). 

Untuk kawasan-kawasan lain, saya menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia (Pos Laju) untuk menghantar barang-barang yang dipesan. Selain daripada itu juga, saya turut memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada semua pelanggan. 

Walau bagaimanapun, anda adalah digalakkan untuk mendapatkan khidmat nasihat daripada doktor, pakar pemakanan mahupun pihak-pihak yang berkenaan sebelum mengambil apa jua supplemen. 

Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen pilihan anda. 

"Semoga kita semua akan kekal anggun, cergas dan menawan. Mencegah penyakit lebih baik daripada merawat"


HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT ATAU PEMBELIAN
Norita Hamid
PM/SMS/Whatsapp : 017-2365866
Fb : Norita Hamid
Fb Page : Che Ta Vitamin 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan